رفع چین چروک های صورت در کرج

۱۰ بازديد
لکه ها نقطه های کوچک و بزرگی هستند که با پوستی که روی پوست ظاهر می شوند همرنگ نیستند. لکه های صورت می توانند ناخوشایند و از نظر بصری ناراحت کننده باشند، اما از نظر پزشکی اکثر آنها خوش خیم هستند و زندگی عادی شما را تهدید نمی کنند. با این حال، برخی از لکه ها می توانند نشانه سرطان پوست باشند. درمان لک صورت در کرج هم می تواند شامل درمان های خانگی و هم درمان های بالینی باشد. در این مقاله به بررسی انواع لک های صورت و دلایل ظاهر شدن آنها می پردازیم. همچنین به معرفی خدمات اپیلانس بهترین کلینیک زیبایی کرج برای درمان لک های صورت می پردازیم. اگر به دنبال مرکزی مطمئن برای درمان لک های صورت خود توسط پزشک متخصص در کرج هستید، همین حالا با کارشناسان کلینیک آپیلانس تماس بگیرید.

پلکسر کرج بر اساس پلاسمای تولید شده توسط مولکول های گاز یونیزه کار می کند. این دستگاه بلافاصله پس از تماس با پوست فرد، یک جرقه نقطه ای در پلاسما تولید می کند. این باعث می شود تا الیاف پوست به هم برسند و این به آن اثر لیفتینگ می دهد. در واقع پلکسر لایه های عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث تولید فیبرهای کلاژن و الاستین می شود.

معمولا کل فرآیند درمان بسته به وسعت ناحیه تحت درمان بین 20 تا 40 دقیقه طول می کشد. در طول درمان، ممکن است دود از ناحیه تحت درمان بلند شود. بعد از آن پوسته هایی در این نواحی ایجاد می شود که البته این پوسته ها بعد از 1 هفته می ریزند بدون اینکه اثری از آکنه و جای زخم باقی بماند.


https://laserlavender.com/%d9%be%d9%84%da%a9%d8%b3%d8%b1-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%84%da%a9-%d9%88-%da%a9%da%a9-%d9%88-%d9%85%da%a9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/


 عوامل زیادی باعث پیری پوست می شوند: آفتاب، هوای خشک، آلودگی، استرس و عادات بدی مانند رژیم غذایی نامناسب، سبک زندگی ناسالم، کم تحرکی و سیگار کشیدن.
این عوامل در کنار روند طبیعی پیری، تغییرات زیادی در پوست و لایه های زیرین آن ایجاد می کنند. علاوه بر این پس از 50 سالگی تولید کلاژن و الاستین در پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در نتیجه پوست کدر و شل می شود. چربی زیر پوست در ناحیه گونه ها، چانه، شقیقه ها، بینی و چشم ها نیز کاهش می یابد و عضلات اطراف دهان و چانه ضعیف می شوند و چهره را پژمرده و استخوانی نشان می دهند. روش‌های جوان‌سازی پوست در کرج می‌تواند به رفع ناهنجاری‌های بافتی مانند چین و چروک و جای آکنه و همچنین تغییرات رنگدانه‌ای مانند کک و مک، لکه‌های ناشی از آفتاب و رگ‌های خونی قابل مشاهده در صورت و بدن کمک کند و چهره‌ای صاف و جوان داشته باشد و شادابی به پوست می‌دهد. بسیاری از افراد از داشتن چین و چروک های ناخواسته روی صورت خود ناراضی هستند. این چین و چروک ها در اثر عوامل مختلفی مانند کاهش چربی و خاصیت ارتجاعی پوست، مشکلات پوستی و افزایش سن و نور مستقیم خورشید ایجاد می شوند. خوشبختانه روش‌ها و تکنیک‌های جدید بی‌شماری وجود دارد که به تاخیر یا حتی جلوگیری از روند پیری کمک می‌کند. اگر شما هم به دنبال روش جوانسازی پوست در کرج هستید میتوانید با پزشکان کلینیک زیبایی لاوندر صحبت کنید و مشاوره ی رایگان بگیرید 

https://laserlavender.com/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%da%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

کلینیک زیبایی رفع افتادگی پلک در کرج

۱۰ بازديد
بلفاروپلاستی در کرج یا رفع   افتادگی پلک، جراحی بافت های اضافی پلک بالا یا پایین و تخلیه چربی اضافی است که هم با بیهوشی کامل و هم با بیهوشی انجام می شود. این جراحی به نحوی چشم ها را جوان کرده و چهره را زیباتر می کند. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

بلفاروپلاستی معمولا زمانی انجام می‌شود که بافت اضافی پلک‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در بینایی یا زیبایی صورت شما شود.

معمولا با گذشت زمان و افزایش سن، بافت پلک شل و کشیده می شود. این تغییر بافت در افراد مختلف با شدت های متفاوت رخ می دهد. این افتادگی گاهی می تواند آنقدر شدید باشد که بینایی را مختل کند. البته گاهی اوقات علت کیسه های زیر چشم می تواند به دلیل بیماری های متابولیک مانند کم کاری تیروئید، مشکلات کلیوی و ... باشد و زیبایی خود را در نظر بگیرید.


میکرونیدلینگ و رفع جای جوش در کرج ، میکرونیدلینگ(COLLAGEN INDUCTION THERAPY) که به درمان با تحریک کلاژن سازی نیز معروف است، نوعی روش تحریک مکانیکال جهت ترمیم آسیب های ساختاری پوست است که منجر به بازسازی بافت آسیب دیده و تغییر یافته می گردد.

هدف این درمان بهبود ظاهر و عملکرد پوست می باشد. طی فرایند میکرو نیدلینگ با استفاده از سوزن های بسیار ریز میلیون ها میکرو کانال در اپیدرم و درم ایجاد می گردد. وارد کردن سوزن ها به داخل پوست، باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد از فیبروبلاست ها، پلاکت های خونی و بهبود عملکرد فاکتورهای رشد ALFA و BETA می شود. این فرآیند منجر به افزایش تولید کلاژن والاستین توسط فیبرو بلاست ها میشود .کراتینوست ها نیز به محل نیدلینگ در اپیدرم منتقل شده و در آنجا تکثیر می شوند و در نتیجه باعث افزایش ضخامت اپیدرم می گردند. در این روش نفوذ سوزن به داخل پوست می بایست به حدی باشد که خونریزی های ظریف داخل پوستی ایجاد گردد (PIN POINT BLEEDING). در میکرونیدلینگ اپیدرم سوراخ می شود، اما تخریب نمی شود. بنابراین اپی تلیال در مدت زمان کوتاهی باز سازی شده و در نتیجه دوران نقاهت پس از درمان بسیار کوتاه خواهد بود

کلینیک زیبایی میکرودرم درکرج

۱۰ بازديد
میکرودرم در کرج یک روش بهبود و جوان‌سازی پوست است که برای رفع اسکار، آکنه، چین و چروک صورت، خطوط اخم و خطوط پیری، کوچک کردن منافذ پوست، رفع عوارض پوستی و ... استفاده می‌شود. روش میکرودرم علاوه بر جوانسازی، روند پیری پوست را تا حدودی به تاخیر می اندازد و در طولانی مدت پوستی صاف و شفاف را به شما می دهد. در این روش پس از بی حسی پوست، پاکسازی و پاکسازی پوست آغاز می شود. در میکرودرم، اسپری میکروکریستالی برای حذف لایه بیرونی سلول های خشک و مرده استفاده می شود.


پاکسازی پوست یک امر روتین در فرآیند زیبایی و مراقبت از پوست و مو است. در شهرهای مختلف مراکز زیبایی و مراقبتی با خدمات متفاوت وجود دارد. کرج به عنوان شهری پرجمعیت و پیشرو در این دسته قرار می گیرد. پاکسازی صورت در کرج هم در کلینیک و مطب پزشکان متخصص و هم در آرایشگاه های زنانه انجام می شود.

کلینیک فیشیال پوست در کرج خدمات زیبایی پوست و مو را با حضور متخصصین و دستگاه های به روز ارائه می دهد. در این کلینیک ها پاکسازی پوست توسط دستگاه های مختلفی انجام می شود. پاکسازی پوست با دستگاه کرج تقریبا تمامی دستگاه ها را شامل می شود. پاکسازی پوست توسط دستگاه میکرودرمیک در کرج در کلیه مراکز تخصصی انجام می شود. این روش موثرترین روشی است که لایه برداری عمیق را انجام می دهد. میکرودرم ابریژن در کرج نیز انجام می شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدیدی از پوست زیرین با مقادیر بیشتری کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد. پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن یا لایه برداری پوست، روش درمانی عمیق تری است که برای از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت، آسیب های ناشی از نور خورشید و جای زخم استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن نوعی روش لایه برداری است که از ابزار چرخشی برای برداشتن لایه های بیرونی پوست استفاده می کند و اغلب بر روی صورت انجام می شود. میکرودرم ابریژن صورت در کرج روشی غیر تهاجمی است که باعث جوانسازی پوست و رفع لک و سایر عوارض مربوط به پوست صورت می شود. این روش برای رفع عوارضی مانند اسکار آکنه، منافذ پوست، لکه های تیره، خطوط پیری، چین و چروک، رنگدانه ها و پوست ضخیم، رفع آسیب های نوری به پوست از نور خورشید که اغلب در کمتر از یک ساعت استفاده می شود، استفاده می شود. میکرودرم در درجه اول برای افرادی است که می خواهند ظاهر پوست صورت خود را بهبود بخشند.


این روش درمانی توسط پزشک متخصص انجام می شود. با استفاده از بخار داغ، منافذ پوست صورت شما برای درمان آماده می شود. در مرحله بعد با استفاده از انواع کرم ها و لوسیون ها مانند اسید لاکتیک، پوست صورت شما پاکسازی و لایه برداری می شود. در مرحله بعد یکی از حالت های نورپردازی مناسب ماسک ال ای دی با توجه به شرایط شما و تشخیص پزشک انتخاب می شود. ماسک باید به مدت 20 دقیقه روی صورت قرار گیرد. اگر پوست شما مستعد آکنه است، می توان از ابزاری با فرکانس بالا برای حذف باکتری های مضر استفاده کرد. با توجه به حساسیت پوست صورت، لازم است قبل از انجام فتوتراپی با پزشک متخصص مشورت شود.


ماسک ال ای دی تراپی کرج، فیلینگ و تزریق بوتاکس

آیا استفاده از ماسک های LED بی خطر است؟
طبق بررسی منتشر شده در فوریه 2018 در مجله Clinical and Aesthetic Dermatology، ماسک های LED دارای مشخصات ایمنی "عالی" هستند. اگرچه ممکن است اخیراً شنیده باشید که افراد بیشتری در مورد آن صحبت می کنند، این چیز جدیدی نیست. دکتر Sheel Desai Solomon، MD، متخصص پوست می‌گوید: «این دستگاه‌ها ده‌ها سال است که وجود دارند و معمولاً توسط متخصصان پوست یا زیبایی‌شناسان در مطب برای درمان التهاب پس از صورت، به حداقل رساندن جوش‌ها و سفت‌کردن عمومی پوست استفاده می‌شوند.

کلینیک زیبایی لیزر در کرج

۹ بازديد
لیزر موهای زائد در کرج یکی از محبوب ترین روش های رفع موهای زائد است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش سالن های مو، تیغ، اپیلاتور، قیچی مو و دستگاه های موبر و همچنین آکنه و موهای زیر پوستی را از بین می برد. در این روش نور بسیار متمرکز از سطح پوست به فولیکول های مو می رسد. رنگدانه های این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر حرارت زیاد از بین می روند.

به عبارت دیگر، لیزر نوری را ساطع می کند که توسط کیسه های لوله ای موجود در پوست که مو را تشکیل می دهند جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود و به این کیسه ها یا فولیکول های مو آسیب می رساند. این آسیب به طور قابل توجهی رشد مو را در آینده مهار یا کند می کند.

لیزر-موهای زائد-با-دستگاه-کرج
هر جلسه لیزر موهای زائد در کرج بین 20 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد، بسته به قسمتی از بدن که قرار است لیزر شود، مدت زمانی که در آنجا می گذرانید نیز موثر خواهد بود. بخش‌هایی مانند صورت، زیر بغل یا بیکینی زمان کمی می‌برند، اما سایر قسمت‌ها مانند پاها، کل بدن، لیزر برای مردان و غیره. زمان زیادی را صرف کنید

روش تزریق بوتاکس در کرج
رواج روش های زیبایی و درمانی مانند بوتاکس با زیبایی و سلامت افراد مرتبط است، یعنی تلاش مراکز و کلینیک ها به دو دلیل (زیبایی و درمان) است. تزریق بوتاکس به خودی خود مزایای زیادی دارد و زیبایی نسبتاً دائمی به افراد خواهد داد، اما از طرفی معایبی نیز دارد. اکثر طرفداران بوتاکس کرج (طبق موارد گزارش شده) از نظر زیبایی هستند و به همین دلیل موضوع بوتاکس کرج بحث برانگیز است.

اکثر بیماران پس از مراجعه به کلینیک یا مرکز زیبایی در کرج برای بوتاکس صورت، درمان موقت و اثر زیبایی بوتاکس (رفع چین و چروک صورت) را مشاهده خواهند کرد. بنابراین چقدر خوب است که اثر و نتیجه خوبی از بوتاکس برای صورت و بدن داشته باشید؟ اگر در شهر کرج هستید یا بوتاکس برایتان مهم است و در صورت لزوم برای بوتاکس به شهر دیگری می روید، بهتر است برای بوتاکس به کلینیک آوینی کرج مراجعه کنید تا نتیجه عالی و دلخواه از بوتاکس صورت بگیرید. و بدن

رواج روش بوتاکس در کرج
درباره بوتاکس بیشتر بدانید:

بوتاکس یک نورتوکسین ضعیف شده است که کاربردهای پزشکی و آرایشی دارد. بوتاکس ابتدا برای درمان استرابیسم و ​​پس از درمان استرابیسم از بوتاکس برای درمان انسداد استفاده شد. دو سال پس از اولین استفاده از بوتاکس در پزشکی و در درمان بیماری ها، FDA بوتاکس را برای اهداف زیبایی (از بین بردن چین و چروک از روی پوست) تایید کرد. انواع مختلفی از چین و چروک برای تزریق بوتاکس وجود دارد.

چین و چروک های پویا
چین و چروک های پویا چین و چروک هایی هستند که در حین فعالیت عضلانی ظاهر می شوند. چین و چروک های پویا معمولاً به دلیل حالات مختلف صورت مانند گریه، خنده، اخم کردن و غیره ظاهر می شوند. بوتاکس بدن و صورت نه تنها در کرج بلکه در سراسر ایران رواج دارد و به دلیل اینکه روشی مطمئن و مطمئن است مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است.


زاویه‌ سازی صورت‌درکرج: استفاده از روش زاویه‌دهی صورت و شکل‌دهی قلب از دیرباز مورد توجه مردم از نظر زیبایی و ظرافت بوده است. صورت زاویه دار، صورت قلبی یا بیضی شکل است که نشانه زیبایی زنانه است. تکنیک‌های زاویه‌دهی صورت و فاصله‌گذاری و مجسمه‌سازی تکنیک‌هایی هستند که باعث می‌شوند افراد صورتی، زاویه‌دار و بیضی‌تر بهتر، لاغرتر و زیباتر به نظر برسند. لاغری علاوه بر جوان‌تر به نظر رسیدن، پوست را شاداب‌تر و سالم‌تر نشان می‌دهد. همچنین پوست شما پس از انجام این کار حالت ارتجاعی و نرمی بیشتری خواهد داشت.

اگر مشتاق یک صورت زاویه دار هستید اما نمی خواهید زیر چاقو بروید، ما بهترین گزینه های غیرجراحی را برای شما فراهم کرده ایم.

زاویه سازی صورت بدون جراحی با برجسته کردن چانه با تزریق ژل، بوتاکس، امواج رادیویی و هایفوتراپی انجام می شود.
پروتز فک و چانه با پرکننده های پوستی ساخته می شود و قسمت های مختلف صورت را با نخ ها لیفت و سفت می کند.

اولین مطالب آزمایشی من

۸ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.