خالبرداری در کرج

۱۱ بازديد
خابرداری در کرج 
اگر خال شما کوچک است، می توانید با لیزر درمانی آن را بردارید. در حذف خال با لیزر از انرژی نور برای شکستن رنگدانه داخل خال استفاده می شود. برداشتن خال با لیزر گزینه خوبی برای از بین بردن خال های صورت است زیرا احتمال ایجاد جای زخم کمتر است. این روش به افراد این امکان را می دهد که آن توده های پوستی ناخواسته (خال ها) را به روشی ایمن از صورت خود پاک کنند و به آنها کمک می کند تا پوستی بی عیب و نقص و زیبا داشته باشند. روش های حذف خال با لیزر می تواند عیوب سطحی ناخواسته را بهبود بخشد.
اگر خال شما تغییر کرد یا رشد کرد، باید آن را به پزشک خود نشان دهید تا پوست شما را معاینه کند. متخصص پوست خال را به عنوان یک خال خوش خیم یا یک خال غیر معمول (نوس غیر معمول) تشخیص می دهد. برای بررسی تغییرات غیرعادی خال، می توان با استفاده از سیستم های تصویربرداری تخصصی، خال را تصویربرداری کرد و به دقت بررسی کرد. از طرف دیگر، اگر تصور شود که در معرض خطر است، پزشک ممکن است خال را برای علائم ملانوما بررسی کند. شما باید مراقب این ناحیه از پوست باشید زیرا گاهی اوقات خال ممکن است دوباره رشد کند.

اگر خال شما در جایی است که می تواند هنگام لباس پوشیدن یا اصلاح به موهای شما ساییده یا آسیب برساند، یا اگر شما را ناخوشایند نشان می دهد، می توانید خال را نیز بردارید. خال ناخوشایند را می توان با یک عمل ساده از صورت، دست یا بدن پاک کرد. بهترین راه برای برداشتن خال غیر سرطانی به نوع، اندازه و محل خال بستگی دارد. اگر خال شما دارای شرایط زیر باشد، باید با استفاده از درموسکوپ توسط پزشک معاینه شود:

خال نامتقارن است
مرزهای ناهمواری دارد
حاوی رنگ های مختلف
بیش از 6 میلی متر است
که تحولی در رشد آن وجود دارد

رفع جای جوش و لک در کرج 
مطمئنا شما یکی از افرادی هستید که جوش را تجربه کرده اید. در بیشتر موارد، این یک بیماری پوستی موقتی است که به طور طبیعی بهبود می یابد و از بین می رود. اما گاهی اوقات اسکار آکنه حتی پس از از بین رفتن آکنه روی پوست شما باقی می ماند. درمان جوش های صورت و خلاص شدن از شر آن لکه های تیره روی پوست در وهله اول با درک علت آنها شروع می شود. هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می شود، روند طبیعی بهبودی بدن با تشکیل سلول های پوستی جدید آغاز می شود، اما سلول هایی که برای کمک به بازسازی سطح صاف پوست شما ارسال می شوند ممکن است حاوی ملانین بیش از حد باشند. ملانین چیزی است که به پوست شما رنگ می دهد و وقتی سلول های پوست در ناحیه خاصی از بدن حاوی ملانین بیشتری نسبت به سایر نواحی باشد، آن ناحیه تیره و لکه دار می شود. افرادی که به طور طبیعی پوست تیره‌تری دارند بیشتر در معرض لک‌های آکنه هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع کورک، روش های پیشگیری و درمان آن، ادامه مطلب را بخوانید.
جوش ها و آکنه شامل برجستگی های ملتهب کوچکی هستند که روی سطح پوست ظاهر می شوند. این جوش ها معمولا روی صورت، قفسه سینه یا پشت ظاهر می شوند، اما می توانند سایر قسمت های پوست را نیز درگیر کنند. این برجستگی های پوستی میلیون ها نفر را بدون توجه به سن، نوع پوست و جنسیت تحت تاثیر قرار می دهد.