قیمت کولر گازی زانتی

۵ بازديد

کولرگازی زانتی

شرکت کولرگازی زانتی یک شرکت نوپا در کشور چین است که به هدف ارتقای کیفیت کولر گازی زانتی این محصول را تولید می‌کند. کولرگازی زانتی (Zanetti air condition) در ظرفیت های 12000 تا 36000 در مدل های دیواری، ایستاده و پنجره ای تولید می‌شود.

کولرگازی ایستاده زانتی

کولرگازی های ایستاده زانتی به صورت دور ثابت تروپیکال و ظرفیت 36000، 48000 و 60000 BTU  و سه فاز 380 ولت طراحی شده است. ظرفیت بالای این محصول موجب شده است که از آن در محیط هایی با متراژ بالا مانند مساجد، اداره ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و... استفاده شود.

کولرگازی دیواری زانتی

کولرگازی دیواری زانتی در دو مدل مدل طراحی شده است:

  • کولرگازی دیواری on/off روتاری زانتی
  • کولرگازی دیواری on/off تروپیکال زانتی

ظرفیت های این مدل از کولرگازی های زانتی از 12000 الی 36000 BTU طراحی شده که مجهز به کمپرسور توشیبا (GMCC) در نوع روتاری آن و کمپرسور تروپیکال در نوع کولرگازی گرمسیری زانتی می‌باشد. کولرگازی دیواری زانتی قابلیت های بسیار مفید و کاربردی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • از جمله پرتاب هوای بالا
  • کار در دمای بالای 60 درجه
  • ،بازدهی بالا
  • صدای بسیار کم
  • دارای فیلتر ویتامین c
  • دارای گاز مبرد R410A
  • سازگار با محیط زیست
  • پرتاب باد به 4 طرف
  • صرفه جویی عالی در مصرف برق و انرژی
  • روشن شدن خودکار
  • مجهز به کندانسور و اوپراتور طلایی
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

مشخصات کلی کولر گازی زانتی (تشخیص اصل از تقلبی)

وارد شدن این محصول به صورت گمرکی به ایران موجب شده است که سودجویان از این فرصت استفاده کرده و کولرگازی های بی کیفیت را به جای کولرگازی های خارجی به مردم بفروشند. با آشنا شدن به صورت کلی با کولرگازی زانتی می‌توانید مدل اصل و اورجینال آن را خیلی راحت شناساسیی کرده و با خیال راحت خرید نمایید. فروشگاه اسپلیت لند با تضمین کیفیت و ضمانت محصول برا شما شرایطی برای خرید آسان و امن را فراهم کرده است.

در ادامه با مشخصات کولر گازی زانتی بیشتر آشنا می‌شویم:

  • این کولرگازی دارای یک پنل داخلی و خارجی است.
  • پنل های داخلی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند.
  • در داخل کولرگازی زانتی فیلتر هوا برای تهویه و مکش هوای محیط وجود دارد.
  • دستگاه کتملا بی صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
  • خنک کردن یکنواخت محیط به دلیل پرتاب باد در 4 جهت
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای موتور سنگین از نوع T3
  • کلاس انرژی B
  • مجهز نبودن به اینورتر
  • قدرت خنک کنندگی بالا زیر 15 درجه
  • دارای قابلیت سرمایش و گرمایش

اجزای تشکیل دهنده کولرگازی زانتی

کولرگازی زانتی از دو قسمت مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است که قطعات این دو بخش به شرح زیر می‌باشند:

1-کمپرسور کولرگازی

این قسمت از مهم ترین قسمت های سرمایشی کولرگازی است. نحوه عملکرد این قطعه به این صورت است که به صورت مکش گاز را از اوپراتور گرفته و به سمت کندانسور هدایت می‌کند. کمپرسور کولرگازی دارای انواع مختلفی مانند پیستونی، روتاری و اسکرول تولید شده است.

2-کندانسور کولرگازی

این قطعه متشکل از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی شبکه با طراحی خاص می‌باشد که در قسمت خارجی دستگاه به جهت جذب گرمای گاز مبرد به انتقال آن به محیط بیرون تعبیه شده است.

3-گاز خنک کننده مبرد

مبرد ماده ای است که به جهت کاهش دمای سطح مشخص از یک ناحیه در روند تولید استفاده می‌شود. این ماده علاوه بر کولرگازی زانتی در یخچال و کولر ماشین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایر اجزای کولر گازی زانتی شامل برد الکتریکی، فیوز حرارتی، سنسور تنظیم دما، خازن و تابلو برق می‌شود.

قیمت کولرگازی زانتی Zanetti

وجود کولرگازی هایی با برند متنوع باعث شده است که در بازار قیمت های متنوعی از انواع کولرگازی را مشاهده کنید. کولرگازی زانتی یکی از برندهایی است که دارای کیفیت بالاست اما به دلیل ورود جدید و تازه اش به بازار قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا دارد. این کولرگازی با توجه به ویژگی های متنوع و مفید خود به نسبت سایر کولرگازی های موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد و می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

نکات خرید کولرگازی Zanetti

قبل از اقدام به خرید باید نیاز و محیطی که قرار است دستگاه در آنجا نصب شود را در نظر بگیرید. بعد از در نظر گرفتن این موارد حتما مشخصات فنی کولرگازی را در نظر گرفته و بررسی نمایید زیرا مهم ترین قدم انتخاب یک کولرگازی مناسب است. در انتها حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید تا به دام سودجویان و فروشندگان کالاهای تقلبی نیافتید.

عملکرد کولر گازی زانتی در گرما و سرما

کولرگازی زانتی هم در فصول گرم و هم فصول سرد سال کارایی دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فصول سرد سال دمای منزل را حتی در زمانی که دمای بیرون تا 10- درجه تغییر کرده است، به خوبی گرم نگه می‌دارد. همچنین در فصل تابستان تا دمای 48 درجه می‌تواند دمای محیط را به خوبی خنک نگه دارد.

برای خرید و استعلام قیمت کولرگازی زانتی می‌توانید با شماره درج شده در سایت که متعلق به معتبرترین فروشگاه فروش کولرگازی در تهران با نام اسپلیت لند می‌باشد، تماس بگیرید.

خدمات پرستار کودک در کرج

۶ بازديد

پرستار کودک در کرج

 

بسیاری از خانواده ها به دلیل وضعیت اقتصادی شاغل هستند و این امکان را ندارند از کودک خود مراقبت و نگهداری کنند. از طرفی هم گذاشتن کودکان در مهد کودک ها  هزینه ی بالایی میخواهد پس استخدام یک پرستار کودک با تجربه میتواند هم باعث صرفه جویی در هزینه و هم از کودک شما مراقبت و نگهداری شود. البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که خدمات پرستار کودک با نوزاد باهم متقاوت است به عنوان مثال پرستار نوزاد باید پوشک تعویض کند، شیر دادن بچه و ... را بر عهده دارد اما پرستار کودک بیشتر اوقات فراغت مثل بازی کردن، درست کردن غدا کودک را پر میکند. در ادامه بیشتر با خدمات پرستار کودک آشنا میشوید.

به دلیل اینکه پرستار کودک بیشتر ازاعضای خانواده با کودک  در ارتباط است باید درانتخاب پرستار دقت بسیاری کرد. برای استخدام پرستار کودک دو روش وجود دارد که شامل:

استخدام پرستار شخصی: شما میتوانید برای کودک خود یک پرستار شخصی استخدام کنید اما اگر مشکلی پیش بیاید شما نمیتوانید از هیچ شرکتی شکایت کنید. برای همین بهتر است برای استخدام پرستار کودک و نوزاد با یک شرکت معتبر تماس بگیرد.

استخدام پرستار از شرکت های معتبر: همان طور که گفتین بهترین روش برای استخدام پرستار کودک یا نوزاد  تماس با شرکت های معتبر است. مراکز متعددی هم هستند که این خدمات را ارائه میدهند اما پیشنهاد ما این است که از مراکز معتبر و شناخته شده درخواست پرستار کودک در منزل کنید. مثلا مجموعه چتر فیروزه ای صفر تا صد خدمات پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار را به بهترین شکل توسط پرستاران آموزش دیده و کار بلد ارائه میدهد. شما میتوانید با شرکت چترفیروزه ای در کرج برای اسخدام پرستار کودک به صورت شبانه روزی یا پرستار کودک به صورت نیمه وقت تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

یک پرستار خوب ویژگی هایی دارد که شامل:

اشتیاق به کار

روحیه بالا و شاد

ابتکار عمل

مسئولیت پذیری

حرفه ای بودن

پاسخگویی به والدین

تجربه بالا و خوب

الگو بودن

مهربان و از خود گذشته

قابل اعتماد

وقت شناس

صبوری

مزیت های استخدام پرستار کودک یا نوزاد

استخدام پرستار کودک و نوزاد در منزل مزیت هایی دارد که شامل:

والدین میتوانند با خیال راحت به کار های شخصی خود برسند.

اوقات فراغت کودک پر میشود.

محیط خانه امن و سالم است و دیگر نگرانی هایی همچون مریضی، زمین خوردن و...  برای کودک وجود ندارد.

دیگر نگران رفت و آمد کودک به مهدکودک وجود ندارد.

به دلیل نزدیکی پرستار با بچه میتواند شخصیت کودک را شکل بدهد پس در انتخاب پرستار کودک  باید دقت زیادی بکنید.

والدین میتوانند با برنامه ریزی به کارهای خود برسند.

خدمات پرستار کودک

همان طور که گفتیم  پدر ومادر ها به دلایل زیادی نمیتوانند از کودک خود مراقبت کنند برای همین با استخدام یک پرستار کودک میتوانند به انجام کار های شخصی خود برسند اعزام پرستار کودک و نوزاد خدماتی دارد که شامل:

  • انجام بازی های فکری
  • پوشک عوض کردن نوزاد
  • حمام کردن کودک
  • تعویض پوشک نوزاد
  • بازی کردن با کودک
  • دادن وعده غذایی به کودک
  • بلد بودن شیر خشک
  • توانایی انجام امور منزل

 شما میتوانید برای استخدام پرستار کودک به صورت شبانه روزی یا ساعتی با شرکت چتر فیروزه ای تماس بگیرید.

قیمت پرستار کودک در منزل کرج

یکی از مزیت های استخدام پرستار کودک توسط شرکت های معتبر هزینه ی مشخص شده یا برا اساس تعرفه مشخص است. به دلایلی هم چون پرستار شبانه روزی، پرستار کودک روزانه و ... نمیتوان قیمتی ثابت تعیین کرد برای همین شما میتوانید برای اعزام پرستار کودک با شرکت چتر فیروزه ای در کرج تماس بگیرید تا با توجه به خدماتی که شما میخواهید  مشاوران ما قیمت تعیین کنند.

در هنگام استخدام پرستار کودک سوالاتی از شما پرسیده میشود که این سوالاتی شامل:

کودک شما سالم است یا خیر؟

پرستار نیمه وقت یا شبانه روزی میخواهید؟

چه نوع پرستاری( کودکیار و مادریار) برای کودک شما نیاز است؟

 

 

پرستار کودک روزانه

پدر و مادر ها میتوانند با توجه به شرایط کاری خود که در خانه نیستند پرستار کودک  روزانه یا ساعتی استخدام کنند. کودکان در طول روز نیاز به مراقبت و نگهداری دارند اما بسیاری از خانواده ها به دلیل شرایط کاری نمیتوانند از کودک خود مراقبت کنند و به دلایل خطرات احتمالی مثل آتش سوزی خانه، درست غذا نخوردن فرزند و.... نمیتوانند کودک خود را در خانه تنها بگذارند. استخدام یک پرستار روزانه یا ساعتی میتواند در ساعت هایی که شما در خانه نیستید از کودک شما مراقبت کند. شما میتوانید برای استخدام پرستار کودکی ساعتی  در منزل با شرکت چتر فیروزه ای در کرج تماس بگیرید و با مشاوران ما به طور رایگان صحبت کنید.

پرستار کودک شبانه روزی

پرستار کودک و بچه میتواند به صورت شبانه روزی برای مراقبت و نگهداری به منزل شما بیایید تا تمامی خدماتی که در بالا ذکر شده است را انجام دهد. معمولا استخدام پرستار کودک شبانه روزی به صورت هفتگی و ماهانه است. البته اگر شما از پرستار کودک رضایت داشته باشید میتوانید با او قرار داد بلند مدت ببندید تا از فرزند شما مراقبت و نگهداری کند.

همان طور که قبلا گفتیم پرستار بچه به دلیل نزدیکی با او میتواند در شکل گیری شخصیت  او تاثیر مستقیمی داشته باشد برای همین شما باید از شرکت های معتبر برای استخدام پرستار کودک به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. شما میتوانید با شرکت چترفیروزه ای در کرج با 15 سال سابقه در زمینه ی پرستاری تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید. 

پرستار کودکیار

این افراد به دلیل گذراندن آموزش های لازم و گرفتن مدرک کودکیار باعث میشود تا از فرزند شما بهتر نگهداری و مراقبت شود. پرستار کودکیار بخاطر تحصیلات بالا بیشتر برای فرزندان بالای دو سال است زیرا این پرستار ها بیشتر با فرزندان بازی های فکری میکند و از طرفی هم به دلیل گذراندن آموزش های لازم میتوانند به خوبی از کودکان بالای دو سال مراقبت کنند.

پرستار مادریار

پرستار های مادریار به افرادی گفته میشود که قبلا صاحب فرزند شده اند و میتوانند تجربه ی قبلی خود را به شما بگویند و از کودک شما مراقبت و نگهداری کنند. وظایف پرستار مادریار فقط مخصوص کودک نیست  پس پرستار مادریار باید علاوه بر مراقبت از کودک وظایف خانه را هم انجام دهد . در حالت کلی وظایف مادریار شامل:

انجام کلیه امور مربوط به کودک : حمام , تعویض لباس , شستن البسه نوزاد و... است.  

انجام کلیه امور منزل : نظافت منزل , شستن البسه خانواده , تهیه غذا و.... است.

 

 

 

عمکرد کولرگازی زانتی

۷ بازديد

کولرگازی زانتی

شرکت کولرگازی زانتی یک شرکت نوپا در کشور چین است که به هدف ارتقای کیفیت کولر گازی زانتی این محصول را تولید می‌کند. کولرگازی زانتی (Zanetti air condition) در ظرفیت های 12000 تا 36000 در مدل های دیواری، ایستاده و پنجره ای تولید می‌شود.

کولرگازی ایستاده زانتی

کولرگازی های ایستاده زانتی به صورت دور ثابت تروپیکال و ظرفیت 36000، 48000 و 60000 BTU  و سه فاز 380 ولت طراحی شده است. ظرفیت بالای این محصول موجب شده است که از آن در محیط هایی با متراژ بالا مانند مساجد، اداره ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و... استفاده شود.

کولرگازی دیواری زانتی

کولرگازی دیواری زانتی در دو مدل مدل طراحی شده است:

  • کولرگازی دیواری on/off روتاری زانتی
  • کولرگازی دیواری on/off تروپیکال زانتی

ظرفیت های این مدل از کولرگازی های زانتی از 12000 الی 36000 BTU طراحی شده که مجهز به کمپرسور توشیبا (GMCC) در نوع روتاری آن و کمپرسور تروپیکال در نوع کولرگازی گرمسیری زانتی می‌باشد. کولرگازی دیواری زانتی قابلیت های بسیار مفید و کاربردی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • از جمله پرتاب هوای بالا
  • کار در دمای بالای 60 درجه
  • ،بازدهی بالا
  • صدای بسیار کم
  • دارای فیلتر ویتامین c
  • دارای گاز مبرد R410A
  • سازگار با محیط زیست
  • پرتاب باد به 4 طرف
  • صرفه جویی عالی در مصرف برق و انرژی
  • روشن شدن خودکار
  • مجهز به کندانسور و اوپراتور طلایی
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

مشخصات کلی کولر گازی زانتی (تشخیص اصل از تقلبی)

وارد شدن این محصول به صورت گمرکی به ایران موجب شده است که سودجویان از این فرصت استفاده کرده و کولرگازی های بی کیفیت را به جای کولرگازی های خارجی به مردم بفروشند. با آشنا شدن به صورت کلی با کولرگازی زانتی می‌توانید مدل اصل و اورجینال آن را خیلی راحت شناساسیی کرده و با خیال راحت خرید نمایید. فروشگاه اسپلیت لند با تضمین کیفیت و ضمانت محصول برا شما شرایطی برای خرید آسان و امن را فراهم کرده است.

در ادامه با مشخصات کولر گازی زانتی بیشتر آشنا می‌شویم:

  • این کولرگازی دارای یک پنل داخلی و خارجی است.
  • پنل های داخلی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند.
  • در داخل کولرگازی زانتی فیلتر هوا برای تهویه و مکش هوای محیط وجود دارد.
  • دستگاه کتملا بی صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
  • خنک کردن یکنواخت محیط به دلیل پرتاب باد در 4 جهت
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای موتور سنگین از نوع T3
  • کلاس انرژی B
  • مجهز نبودن به اینورتر
  • قدرت خنک کنندگی بالا زیر 15 درجه
  • دارای قابلیت سرمایش و گرمایش

اجزای تشکیل دهنده کولرگازی زانتی

کولرگازی زانتی از دو قسمت مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است که قطعات این دو بخش به شرح زیر می‌باشند:

1-کمپرسور کولرگازی

این قسمت از مهم ترین قسمت های سرمایشی کولرگازی است. نحوه عملکرد این قطعه به این صورت است که به صورت مکش گاز را از اوپراتور گرفته و به سمت کندانسور هدایت می‌کند. کمپرسور کولرگازی دارای انواع مختلفی مانند پیستونی، روتاری و اسکرول تولید شده است.

2-کندانسور کولرگازی

این قطعه متشکل از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی شبکه با طراحی خاص می‌باشد که در قسمت خارجی دستگاه به جهت جذب گرمای گاز مبرد به انتقال آن به محیط بیرون تعبیه شده است.

3-گاز خنک کننده مبرد

مبرد ماده ای است که به جهت کاهش دمای سطح مشخص از یک ناحیه در روند تولید استفاده می‌شود. این ماده علاوه بر کولرگازی زانتی در یخچال و کولر ماشین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایر اجزای کولر گازی زانتی شامل برد الکتریکی، فیوز حرارتی، سنسور تنظیم دما، خازن و تابلو برق می‌شود.

قیمت کولرگازی زانتی Zanetti

وجود کولرگازی هایی با برند متنوع باعث شده است که در بازار قیمت های متنوعی از انواع کولرگازی را مشاهده کنید. کولرگازی زانتی یکی از برندهایی است که دارای کیفیت بالاست اما به دلیل ورود جدید و تازه اش به بازار قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا دارد. این کولرگازی با توجه به ویژگی های متنوع و مفید خود به نسبت سایر کولرگازی های موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد و می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

نکات خرید کولرگازی Zanetti

قبل از اقدام به خرید باید نیاز و محیطی که قرار است دستگاه در آنجا نصب شود را در نظر بگیرید. بعد از در نظر گرفتن این موارد حتما مشخصات فنی کولرگازی را در نظر گرفته و بررسی نمایید زیرا مهم ترین قدم انتخاب یک کولرگازی مناسب است. در انتها حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید تا به دام سودجویان و فروشندگان کالاهای تقلبی نیافتید.

عملکرد کولر گازی زانتی در گرما و سرما

کولرگازی زانتی هم در فصول گرم و هم فصول سرد سال کارایی دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فصول سرد سال دمای منزل را حتی در زمانی که دمای بیرون تا 10- درجه تغییر کرده است، به خوبی گرم نگه می‌دارد. همچنین در فصل تابستان تا دمای 48 درجه می‌تواند دمای محیط را به خوبی خنک نگه دارد.

برای خرید و استعلام قیمت کولرگازی زانتی می‌توانید با شماره درج شده در سایت که متعلق به معتبرترین فروشگاه فروش کولرگازی در تهران با نام اسپلیت لند می‌باشد، تماس بگیرید.